Taktik Mudah Pastikan Vitamin untuk Kanak-Kanak Cukup Setiap Hari.

Kalau cakap pasal anak-anak,semua parents nak yang terbaik...tipu la kalau kata ada yang tak kisah...biasa yang tak kisah pasal anak-anak ni ade masalah skit kt medula oblongata diorang...Cakap pasal anak,antara yang terpenting mesti la apa yang dimakan oleh mereka. 'Saya tengok anak saya ok je,membesar dan belajar elok je,perlu ke vitamin untuk kanak-kanak ni?'. Haaa...mak-mak dan bapak-bapak jangan dok yakin sangat ye anak-anak kita cukup zat,zaman sekarang ni,dengan macam-macam kekdah makanan 'cepat', 'laju','mudah', macam2 lah...memang kita tak leh lari. Walau saya sendiri bukan la penggemar fastfood,tapi anak saya sendiri pun kadang-kadang tak lepas dengan jajan or fastfood.
Peel macam ni adalah biasa di kalangan kanak-kanak,sampai ade yang bagi alasan macam-macam untuk elak makan makanan berkhasiat - kredit gambar dr en Google

Saya memang salute kat parents yang anak mereka tak kenal jajan,cekelat dan fastfood ni. Dah makin besar ni,kalau minum susu pun paling-paling baik 2 cawan..tu tak kira lagi minum sampai licin ke tak. Ni baru susu, sayur plak macam mana? Ade ke orang bagi anak makan sayur 2 mangkuk tiap kali makan? Makan buah sampai berbiji-biji tiqp kali makan? Ade yang muntah sayur je budak-budak tu kan...kita yang orang besar ni pun dah tak sanggup,lagi la anak-anak.


Agak-agak larat ke anak-anak kita nak telan sebanyak ni makanan setiap hari?

Mengikut pandangan dari Dr Zubaidi,dalam artikel bertajuk VITAMIN TAMBAHAN UNTUK KANAK-KANAK, kanak-kanak memang memerlukan vitamin dan zat yang mencukupi untum pembesaran mereka. Patut la kecik-kecik dulu mak saya memang pantang dengan fastfood ni...Senang kata,kecik-kecik dulu memang kami adik beradik tak kenal pun KFC,McD etc. Dan makanan ni memang tak de pekdah kecuali untuk isi perut. Pegi travel pun mak saya sanggup bangun awal pagi untuk masak bekal sepanjang perjalanan. Memang kami adik beradik tak pernah merasa makan kat kedai. 

Tapi, kalau ada cara yang lebih mudah dan selamat untuk dapatkan dan bekalkan vitamin yang cukup untuk anak-anak syurga kita, apa salahnya. Vita-Lea for Children merupakan antara pilihan terbaik untuk anak-anak kita. Knadugan Vita-Lea for Children ni menyamai dengan nutrisi yang terdapat dalam gambar di atas. Jadi ibu-ibu yang prihatin dah tak perlu susah-susah dah nak prepare makanan sebanyak yang kat dalam gambar tu.

Inilah rupa Vita-Lea for Children
Vita-Lea ni rasa dia macam ala-ala gula-gula blackcurrent. Masam-masam manis gitu. Daripada anak-anak kita dok kunyah or makan gula-ula, baik bagi makan Vita-Lea ni..ade jugak zat untuk mereka. Tapi, bagi anak-anak yang tak suka masam ni, mak ayah boleh try bagi Mealshakes. Melashakes ni bleh campur dalam susu atau air kegemaran anak-anak. Rasa Mealshakes pun sedap jugak. Nak tau lebih lanjut pasal Mealshakes, boleh baca kat sini.

Video kat bawah ni antara bukti ibu-ibu prihatin yang sangat gembira dengan tahap kesihatan anak mereka dengan vitamin Shaklee.





Macamana nak dapatkan vitamin-vitamin ni?

Untuk dapatkan Vita-Lea For Children boleh beli DI SINI.

Untuk dapatkan Mealshakes pula boleh beli kat SINI.



*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Jika anda ada Sebarang Pertanyaan,konsultasi dan pesanan jangan segan untuk hubungi saya di :





No comments:

Post a Comment