Shaklee Collagen Powder: Sembuhkan Alahan Kulit

Shaklee Collagen Powder
     
       Alhamdulillah,syukur sangat-sangat,hari ni dapat jugak saya berkongsi hasil keberkesanan Shaklee Collagen Powder. Sejak saya berpindah ke Kuantan ni,memang saya mengalami alahan pada tangan. Paling teruk adalah pada jari.Saya pun tak pasti,samaada saya alah pada air ataupun sabun yang ada kat umah..tak pun tak sesuai dok kat sini kot..muahahaha...Yela,masa dok kat Selangor dulu,rasanya guna sabun yang sama je..ke kandungan sabun-sabun tu berubah ikut tempat kot..huhuhu...ishhh,ni yang nak kena bertukar pada basic H ni....

         Oklah,balik pada apa yang saya nak kongsikan pada rakan-rakan semua. Kalau sebut je Collagen atau kolagen,semua orang dah tau,nak cantik ler tu..Yup,memang tujuan asal saya ambik Shaklee Collagen Powder ni untuk cantik..(cantik kat mana ntah,rasanya mcm ok je semua..ahaks). Tapi bila umur dah mula masuk 3 series ni..kenala prepare apa yang patutkan...hakhakhak...

      Saya ni memang culas sangat nak telan vitamin..Nasib baik ESP tu bancuh ngan air,jadi nak tak nak,pagi-pagi tu ESP dah jadi as part of my breakfast. Kebetulan plak,stok vitamin untuk diri sendiri habis plok,dah la masa tu tengah kursus kat Kedah,3 minggu plak tu..kalau dah kursus memang tak sempat la nk mengorder...huhuhu...tapi yang jadi saya tak risau,masa 3 minggu kat Kedah tu,gatal-gatal dan alahan pada jari saya sembuh...memang totally ok..

       Nak jadi cerita,balik je ke Kuantan,tak sampai 3 hari je,alahan pada jari saya muncul kembali tanpa diundang..aiyakksss..saya memang tidak menyukainya...Mula la saya dok godeh-godeh stok vitamin yang ada kat umah...Sekali,jumpa pulak sekotak Shaklee Collagen Powder dok kt bawah kotak stok..(ni la bila kes rajin sangat mengemas..hahaha)..ape lagi..dok fikir,baik aku amik..

       Memang masa saya mula-mula ambik Shaklee Collagen Powder,saya tak pernak terfikir yang alahan yang saya alami ni akan sembuh dan ok...Tapi Alhamdulillah,syukur sangat-sangat,dengan izin Allah sekarang alahan dan gatal-gatal dah bertambah kurang dan hampir sembuh..ni baru amik 4 sachets..sehari 1 sachet. Saya amik masa breakfast sekali dengan ESP. Ni saya kongsikan gambar alahan pada jari saya...

Pengambilan Shaklee Collagen Powder sembuhkan alahan

      Ni baru ambik 4 sachets..alahan yang saya alami dah hampir sembuh...dalam sekotak Shaklee Collagen Powder ade 15 sachets. So,rasanya,dah boleh agak la kan kalau saya abis consume 1 kotak Collagen tuh..Lepas ni dah kena ubah mind set dah..Collagen ni bukan sahaja untuk cantik,tapi untuk sihat jugak. So,sapa-sapa yang ada alahan,boleh try Shaklee Collagen Powder ni...Orang kata sambil menyelam,sambil minum air..Kalau nak cantik,kena pastikan badan kita cukup sihat..barulah hidup lebih bermakna....

psst: tak lama lagi dah Ramadhan nak menjelma,kalau nak cantik masa raya,kena start dari skarang la...(hehehe..tetiba je,pose pun belum,dah nak fikir psl raya plak...) (^_^)


Sharing is Caring..

Jika anda ada Sebarang Pertanyaan,konsultasi dan pesanan jangan segan untuk hubungi saya di :



No comments:

Post a Comment