Disclaimer

Disclaimer- Penafian dari Sufi's Secret

Penafian ini adalah berkaitan dengan blog / laman web Sufi's Secret yang mengandungi informasi dan maklunat tentang Produk Shaklee dan juga tip-tip serta petua untuk seisi keluarga. Apa  yang di tulis dalam blog ini adalah berdasarkan pengalaman sebagai pengguna dan pengedar Shaklee.

Saya bukan doktor perubatan dan saya juga ingin pembaca maklum yang blog saya ini tidak pernah dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah mana-mana negara. Semua produk yang di tulis,di sebut dalam blog ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Maklumat yang terdapat dalam blog ini tidak boleh diguna sebagai pengganti rawatan perubatan. Jika pembaca berasa anda mengalami sebarang jenis penyakit, anda perlulah segera berjumpa dengan doktor untuk didiagnosis dan rawatan susulan.

Saya juga ada menyertakan testimonial pengguna produk Shaklee, saya juga mahu pembaca maklum yang bahawa kisah atau testimonial ini tidak pernah sesekali disarankan atau disahkan oleh pihak pembuatan produk tersebut. Informasi yang terdapat dalam blog ini adalah bertujuan untuk berkongsi maklumat umum dan sebagai sumber pendidikan sahaja. Bukan sebagai nasihat perubatan. Tiada claims, guarantee,warranty atau assurance yang dijanjikan. 

Kisah atau testimonial yang disertakan bukan bertujuan atau bermaksud untuk sebagai rawatan penyakit. Informasi yang terdapat dalam blog ini adalah sah untuk menyarankan penggunaan vitamin dan mineral bagi mengelakkan kekurangan vitamin dan mineral dalam badan. Penulis dan pengedar berkaitan tidak bertanggungjawab untuk sebarang misinterpretasi atau salah guna maklumat dalam blog atau laman web ini.

No comments:

Post a Comment