Vitamin E untuk Golongan Emas

        Bila kita semakin meingkat ke usia Emas...sistem imunisasi badan juga akan perlahan-lahan menjadi lemah. Ini akan buat kita jadi mudah diserang penyakit..dan lengakap dengan jangkitan yang teruk seperti pneumonia.



Dalam satu artikel yang di keluarkan pada 1997, penyelidik mendapati pengambilan Vitamin E, dapat memberikan  ransangan sebenar terhadap sistem imunisasi badan kita. Dengan mengambil sukarelawan yang sihat, berumur 65 tahun ke atas,mereka telah diberikan Vitamin E,dan Vitamin E ini diambil secara berterusan selama 33 minggu. Ujian yang dilakukan terhadap mereka bila tempoh pengambilan ini berakhir menunjukkan sistem imunisasi mereka lebih aktif. Untuk hasil terbaik untuk badan..dengan mengambil Vitamin E sebanyak 200mg sehari sudah mencukupi...kerana pengambilan Vitamin E yang berlebihan biasanya tidak memberikan kesan yang lebih. 

Selain dari tu,Vitamin E juga dapat membantu mengurangkan masalah ingatan. Penyelidik mendapati terdapat kaitan kuat antara masalah ingatan dan kekurangan Vitamin E. 


         Vitamin E ni bukan sahaja untuk cantik..juga penting untuk sistem imunisasi badan terutamanya bagi golongan Emas...Tak salah rasanya kalau kita tunjukkan sayang kita pada mak dan ayah dengan belikan Vitamin E kepada mereka...Lagi best kalau dapatkan Vitamin E Shaklee...Bukan saja didatangkan bersama dengan selenium..tapi sekarang ni,Vitamin E Shaklee lebih hebat,sebab ia diekstrak dari biji anggur...mana nak cari Vitamin best macam ni...dah la semulajadi...dah tak perlu nak risau tentang sebarang kesan yang memudaratkan...

Berminat nak dapatkan Vitamin Shaklee??

Hubungi saya di : 012 9553405- Shikin (sms/whats app)
Fb                    : Nasriah Ashikin mat Nadzir 
                                         @
 Fan page : Sufi's Secret Vitamin Shop...(dapatkan pelbagai tips kesihatan semulajadi disini)

No comments:

Post a Comment