Kesan Lebam pada Badan,Elak Digigit Hantu dengan Set Asas Shaklee


Entry kali ni tak de kaitan dengan perbuatan khurafat atau syirik ye..hehehe..saje je tajuk kasi propa skit. Tapi, saya rasa semua pernah mengalami keadaan yang kononnya kena 'gigit' hantu ni. Pernah tak korang bangun tido, then perasan ada kesan lebam lebam kat badan. Haa..yang tu la kesan kena gigit hantu katanya... tapi, zaman sekarang ni hantu dah tak heran dan nak gigit-gigit orang ni, sebab orang kadang-kadang lagi dasyat dari hantu. Kalau betul hantu pun, kita sendiri la hantunya. 



Tapi ape pulak kaitan Set Asas Shaklee degan elak gigitan hantu ni?  Macamana Set Asas Shaklee ni boleh mengelak dari kesan lebam pada badan. Maaf ye, jangan salah anggap atau tafsir, saya tak gi jumpa bomoh pun nak g pearasap or jampi vitamin Shaklee ni, jadi jangan risau ye. Kesan lebam pada badan ni sebenarnya antara tanda awal tubuh kita kekurangan zat dan nutrisi. Masalah ni juga ada dibicangkan dalam blog Dr Zubaidi dalam artikel bertajuk PERLUKAH LEBAM GIGITAN JIN DIBERI RAWATAN?. 
Kesan Lebam pada Lengan- kredit to Blog Dr. Zubaidi
Antara tanda-tanda awal lain yang menunjukkan badan kita kekuranan vitamin adalah :
  • Mudah atau cepat mengantuk
  • Kurang Fokus
  • Cepat letih
  • Nafas Berbau
  • Craving for sweet food. Rasa macam nak makan makanan manis je.
  • Selalu Pening Kepala
  • Gusi Berdarah
  • Gugup dan Gementar
  • Kurang Berat Badan
Percaya atau tidak Set Asas Shaklee dapat membantu untuk menghalau jin setan ni dari kita. Set Asas ni mengandungi vitamin-vitamin asas yang diperlukan oleh badan kita. Set ni dapat membantu membekalkan nutrisi dan zat-zat penting untuk badan kita. Vita-Lea yang terdapat dalam set ni dapat membekalkan zat dan mineral penting dalam badan, pengambilan 2 biji tablet Vita-Lea sehari menyamai dengan nutrisi yang terkandung dalam 40 hidangan lengkap setiap hari. Agak-agak larat ke kita nak hadap makanan sebanyak 40 hidangan setiap hari...diulangi..SETIAP HARI ok... 

B-complex plak untuk kesejahteraan dan kesihatn sel dalam tubuh badan kita. Bila sel dalam tubuh sihat, badan akan dapat menyerap setiap nutirisi dan zat dengan baik. Lebih kurang macam span la. Kalau span rosak, span tu tak mampu nk serap cecair dengan baik.  Manakala Vita-C pulak, untuk antioksida dan menjaga kemaslahatan sel dalam badan serta tubuh badan kita sendiri.

Set Asas Shaklee
(RM 235 termasuk pos)

Jadi, tunggu apa lagi, jom kita halau hantu-hantu dan jin-jin yang dok gatal nak mengigit sampai lebam tu.

Set Asas Shaklee ni juga memang sangat sesuai untuk mereka yang sentiasa sibuk dan travel. Video kat bawah ni merupakan salah satu dari testimoni Set Asas Shaklee ni. 





Untuk belian secara online KLIK DI SINI...

Untuk belian Set Asas Shaklee Fabulous ( iaitu Set Asas Shaklee + Energizing Soy Protein) boleh KLIK DI SINI.


 *produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Jika anda ada Sebarang Pertanyaan,konsultasi dan pesanan jangan segan untuk hubungi saya di :

No comments:

Post a Comment