Meal Shakes - Makanan Segera Tanpa Curiga

    Kehidupan di zaman yang sentiasa bergerak pantas sekarang ni,memerlukan kita sentiasa bergerak pantas dan aktif. Kita sebagai ibubapa juga kadangkala tidak mempunyai masa yang cukup untuk menyediakan makanan seimbang untuk anak-anak.

    Risaukan bila anak-anak kita tidak mendapat zat dan khasiat yang sepatutnya. Meal Shakes Shaklee mungkin boleh jadi pilihan yang terbaik untuk anak-anak kita,kerana ia merupakan makan segera yang rendah lemak dan rendah glisemik.



   Apakah kebaikan Meal Shakes untuk anak-anak kita ?

  •    Meal Shakes dapat menyediakan vitamin dan mineral penting iaitu nutrien asas yang anak-anak yang sedang membesar dan remaja-remaja perlu untuk terus kuat dan sihat.
  •  Meal Shakes merupakan sumber terbaik serat pemakanan dan protein - amat sesuai untuk anak-anak yang menghidapi masalah sembelit. Protein juga merupakan makanan sel badan kita. Sel badan yang sihat dapat membantu pembesaran dan badan yang sihat.
  • Meal Shakes juga sumber pekat Kalsium..Semestinya ia baik untuk tulang.
  • Yang paling penting Meal Shakes ni mempunyai Indeks Glisemik yang Rendah.
  • Anak anda alah kepada laktosa??? Jangan risau, Meal Shakes juga bebas laktosa....

     Meal Shakes Shaklee juga amat sesuai untuk anak-anak yang mengalami masalah obesiti...Saya juga merupakan salah seorang pengguna Meal Shakes ni...Untuk diri sendiri dan juga anak...Dan Alhamdulillah, memang saya nampak kesan positifnya...

    Meal Shakes juga amat lazat untuk dinikmati..Jom, jangan ketinggalan untuk sama-sama berkongsi kebaikan Meal Shakes ini bersama keluarga anda. Bersama-sama kita ke arah keluarga yang sihat dan cergas..Bila badan cergas,otak pun cerdas...

No comments:

Post a Comment