Jadi Ahli Shaklee : HARUSKAH???






 Sengaja saya bagi tajuk kat atas tu..Bukan ape,kebanyakkan orang mesti akan tanyakan soalan yang sama kalau diajak untuk join ape2 'membership'..Persoalan yang selalu kita tanya bila berkaitan dgn 'membership'..

  • "Apa Faedahnya kalau saya join'
  • "Kenapa saya kena jadi Ahli"
  • "Ape yang saya dapat"
  • "Perlu ke saya jd ahli ni?"
  • "Nanti kena cari downline ke?"
  • "Saya tak de Modal"
  • "Saya tak pandai nak jual barang"
 Tak saya nafikan,dulu pun saya agak skeptikal kalu diajak join ape keahlian...Tambah2 lagi bila berkaitan dengan produk MLM...Walaupun saya tak pernah terlibat dgn MLM sebelum ni,tp banyak saya belajar dr sekeliling saya pasal MLM..terutamanya MLM yg tak bagus...Bila dari kecil lagi orang2 sekeliling kita dah terapkan dalam minda kita MLM ni tak bagus...then habis semua MLM saya mmg tak pandang..

  Sama seperti Produk Shaklee ni..sebenarnya dah agak lama saya kenal Produk ni..Masa tu saya masih belajar lg..tp time tu mmg bleh pandang jela..ye la,mane mampu nk beli..after that dah lama saya tak dengar pasal Shaklee ni hingga la saya bertamu dengan kawan lama saya Mommy Lyna Noh..

  Mula-mula jumpa mmg ke'skeptikal'an tu ada lagi..tp bila saya dok borak2 ngan dia psl nk cari side income..dia ajak join dia buat Shaklee..Pada hari itula segala persepsi saya mula berubah tentang Shaklee..then saya trus decide untuk menjadi ahli shaklee..

Apa yang buat hati saya terbuka untuk jadi ahli Shaklee??

  1. Yuran keahlian yang sangat murah, Rm 75 hengget je untuk seumur hidup.
  2. Tak perlu nak cari downline untuk kayakan upline..(kalau downline usaha kuat,downline bleh jd lagi  kaya dari upline). Dalam Shaklee,anda yang tentukan bisnes anda,kalau nak maju,kena usaha bukan bergantung pada berapa ramai downline anda.
  3. Tak perlu buat pinjaman. Ye la,yuran keahlian Rm75 hengget je..agak2la klau byk tu pun nk buat pinjaman. (Tp klau pinjam ngn kawan buleh kot  >-< )
  4. Yang penting Produk Shaklee ni Halal..100% yakin..tanpa was was..
  5. Produk Shaklee juga semulajadi..bukan tiruan k..ape buktinya??Produk Shaklee tiada silica gel.
  6. Jenama yang kukuh (Telah berada dipasaran sejak 50 tahun lg)
  7. Produk Shaklee selamat untuk diguna bg seisi keluarga.
  8. Kalau dulu saya kata Produk Shaklee ni mahal,tp bila dah kenal,bila dah jadi ahli Shaklee ni..baru saya tahu,yang Produk Shaklee ni adalah antara Produk yang termurah dipasaran.
Bagi yang nak cari side income tu,meh saya share ape kebaikan menjadi ahli Shaklee:
  1.  Anda akan dibimbing oleh mentor-mentor anda mcmana nk mulakan bisnes. DIBIMBING tau..bukan dipaksa..jadi once dah jadi ahli Shaklee..ade 'Cikgu' yang akan guide kita mcmana nak berbisnes dgn betul.
  2. Dapat FREE CONSULTATION dari OTAI2 Shaklee.
  3. Tak de Modal??Tak perlu risau..anda tak perlu nak simpan stok banyak2 kat umah..ade org order baru kita buat pesanan kt branch..tu pun Pihak Shaklee yang akan hantar kt pelanggan kita..(ni bisnes yg paling senang yg pernah sy jumpa)
  4. Ade tempat rujukan kalau tak tau pasal produk (Upline/ Mentor kita)
  5. banyak lg la kelebihan yang kita bleh dapat bila menjadi ahli Shaklee..

ni antara kelas yang dibuat dan dipimpin oleh Master Coordinator kami...Tak payah risau,sbb boleh bawa family same....

Kalau anda nak bersama saya untuk sama2 merasai faedah dan kelebihan bersama Shaklee ni,jom rebut peluang untuk Jadi Ahli Shaklee..percayalah..tak rugi..banyak ilmu-ilmu berharga yang boleh anda pelajari secara eksklusif dari 3 orang Master Coordinator untuk jadi bineswoman yang berjaya seperti mereka.(walaupun  mereka adalah wanita yang berkerjaya).

Kalau nak tanya ke, ade kemusykilan ke boleh hubungi saya di : nasriaheid@gmail.com /                012 9553405
atau bleh like Fanpage saya di : Sufi's Secret @
PM saya di facebook : Nasriah Ashikin Bt Mat Nadzir.

No comments:

Post a Comment