Kebaikan Energizing Soy Protein Shaklee


Energizing Soy Protein Shaklee telah diiktiraf di seluruh dunia dengan menjalankan kajian klinikal yang paling banyak ke atas produk dan protein kualiti tinggi yang diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan. Ia mengandungi hanya kacang soya non-GMO (tidak diubahsuai secara genetik) yang diproses di bawah suhu rendah. Selain itu, setiap tin 1kg ESP berasal dari 30 kg kacang soya dan ia adalah booster tenaga segera yang boleh bertahan selama berjam-jam.


Energizing Soy Protein Shaklee mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting. Asid penting ini tidak boleh dihasilkan oleh badan kita. ESP juga sesuai untuk pelbagai lapisan umur.




Protein kacang soya adalah protein terbaik diantara protein daripada sumber lain. Ini kerana protein kacang soya adalah mudah diserap oleh badan,rendah lemak dan kolestrol. Ia juga 2 kali lebih dari daging,4 kali lebih dari telur,12 kali lebih dari susu.


 
Faedah utama Energizing Soy Protein Shaklee:

Awet Muda/ Kekal Muda - Otot manusia seperti kuku,rambut,darah,organ,kulit,kelenjar,50,000 jenis protein,20,000 jenis enzim dan lain-lain dibina daripada asid Amino. Pengambilan Energizing Soy Protein adalah langkah utama untuk memastikan kulit kekal muda,dan oto kita sentiasa bertenaga.

Hormon berasaskan Tumbuhan Semulajadi- kacang soya merupakan tumbuhan yang kaya dengan isoflavon. Isoflavon mempunyai fungsi yang sama dengan hormon wanita. Isoflavon juga dapat membantu mengurangkan paras kolestrol serta mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

Untuk pemulihan Fungsi Prostat Lelaki- genistein dalam kacang soya telah terbukti mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan serta mencegah sel kanser daripada merebak. Genistein juga membantu memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Selain itu juga,genistein dapat membantu menjaga rahim dan overi,kitaran haid dan prostat.

Untuk kulit lebih anjal dan berseri - Merangsang regenerasi kulit dan otot,sebagai anti penuaan,memulihkan kedutan,mengembalikan keserian kulit serta kelembutan otot,sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.
Sumber tenaga segera - sebagai sumber bekalan tenaga segera serta untuk meningkatkan sistem imun.
Memulihkan keletihan,migrain,insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan,kebimbangan,ketakutan dll.

untuk pemulihan Pigmentasi- dapat melambatkan proses uban,keguguran rambut,pigmentasi dan jeragat.
Memperbaiki Memori - dapat menguatkan ingatan,kecergasan,keupayaan seksual dll.
 
ESP ni juga boleh dinikmati dgn pelbagai resepi dan cara.. Protein soya ni adalah sesuai untuk semua orang yang inginkan badan yang sihat,cantik dan cergas...
sumber credit to: vitaminsemulajadi.com
Hubungi saya untuk membuat pesanan dan dapatkan harga istimewa....

No comments:

Post a Comment