Kisah Isteri Pikat Suami selepas Bersalin, Suami Puji Terangkat

Memang seronok bila dapat menimang cahaya mata. Tapi, bagi kaum ibu, ade kerisauan yang menganggu lepas melahirkan ni. Risau takut body dah tak cantik satu hal, yang lagi takut bila banyak part-part yang dah longgar. Macamana nak 'ikat' suami kalau servis dan banyak yang dah longgar.



Ada satu kisah menarik yang nak saya kongsikan. Kisah yang benar-benar berlaku di depan mata saya. Seorang kawan saya disahkan mengandung, memang sangat happy. Tapi Allah mengujinya disaat bersalin. Rahimnya terpaksa dibuang atas sebab-sebab tertentu.Bagi seorang perempuan, apalah nilainya jika tanpa rahim.

Saat saya melawatnya,memang sangat-sangat menyedihkan. Keadaannya sangat kurus, beliau terus mengadu,bila malam sahaja dia akan start demam, menggigil. Semua kerja rumah suaminya yang uruskan,memasak,anak-anak,kemas rumah dan hinggalah mandikan beliau. Lagi yang merisaukan kawan saya ni bila keadaan itu berlarutan hingga 2 bulan. Bila dah kahwin ni,macam-macam la yang bermain difikiran,lagi-lagi bila keadaan kita yang macam tu. Takut ditinggalkan suami bila sedar,dirinya banyak kekurangan.

Saya terpanggil untuk membantu. Saya cuba untuk hilangkan masalah demamnya bila malam menjelma. Bagi yang percaya, ade yang menyangka kawan saya ni diganggu oleh makhluk halus. Tapi bagi saya, secara logik akalnya, keadaan ini berlaku bila badan kita tak mampu untuk menanggung kesakitan,lagipun bila malam,udara lebih sejuk.

Esoknya saya kirimkan sesuatu kepadanya, dengan pesan sentiasa istiqamah. Dengan memantau setiap minggu,bertanya khabar,dan alhamdulillah bila 1 minggu istiqamah,saya mendapat feedback positif dari beliau. Tiada lagi demam melanda bila malam menjelma.

Yang lagi best, sebulan selepas itu, beliau datang ke rumah saya. Senyuman melebar terukir,dan bisikkan sesuatu kat saya. " Shikin, memang best la barang tu, Suami saya puji tak habis-habis, dah la body makin cantik,saya rasa saya pun lebih mantap,rasa macam dara balik. Tak sangka dapat pikat suami lagi selepas bersalin ni." Alhamdulillah..syukurnya dapat membantu. Asalnya nak bantu lain, tapi dapat 'benefits combo' lagi.



Even kawan-kawannya yang lain pun perasan dengan perubahannya, siap tanya lagi apa yang dia amalkan bila tengok dia lebih sihat dari sebelum beliau sakit. Tapi yang yang dia akan cakap, 'Kalau korang nak tau, Korang pegi tanya sendiri kat Shikin'

Bagi sesiapa yang masih risau lagi selepas bersalin,takut banyak yang longgar, anda boleh dapat ape yang kawan saya tu dapat. Teruja nak pikat suami selepas bersalin?? Anda boleh dapatkan ' PENGIKAT SUAMI' tu DI SINI.


Nasriah Ashikin
Shaklee ID : 881959
SMS/Whatsapp : 012 9553405
Email : nasriaheid@gmail.com


No comments:

Post a Comment