Hilangkan Kuning Bayi Gaya Sempoi dan Body Mama Kembali Bergetah macam J.Lo. Ada Berani?.

Dianugerahkan cahaya mata memang sesuatu yang tak ternilai buat ibu bapa. Keseronokan yang dapat dikongsi oleh satu keluarga. Tapi, dalam keseronokan dapat baby baru, ade jugak yang tak seronoknya.. Bila baby 'diserang' kuning. Masalah ni merupakan dilema yang dihadapi oleh ibubapa.

6 daripada 10 bayi yang baru lahir akan menghidap kuning diawal kelahiran. Bila bayi terkena kuning, mak ayah bukan sahaja risau memikirkan macamana nak kurangkan kuning pada bayi, seboleh-bolehnya cuba mengelak agar bayi tidak ditahan di wad. Bila kena tahan,kesian kat mak jugak, ye la, masih dalam pantang lagi,ade yang kena ulang alik ke hospital untuk menyusukan bayi.



Dalam keadaan ini, untuk hilangkan kuning bukan sahaja macam-macam petua yang diamalkan,bila tak menjadi, konpem dan kebanyakan para ibu akan mengelak banyak makanan yang berkhasiat. Kalau dah macam ni,proses penyembuhan ibu baru bersalin menjadi agak lambat.

Tahukah anda ada gaya yang paling sempoi untuk hilangkan kuning bayi. Bukan saja kuning bayi dapat dihilangkan dengan tapi ibu juga mampu mendapatkan kembali bentuk tubuh badan yang bergetah atau 'sexy curve' macam J.Lo. Entah-entah boleh jadi lagi seksi dari sebelum kahwin.

Sape tak nak body bergetah macam J.Lo


Yang paling penting, ibu dalam pantang juga dapat menjaga kesihatan mereka seoptimum mungkin tanpa risaukan keadaan kuning anak. Jika anda ibu atau bapa/suami yang prihatin terhadap isteri dan bayi anda, semestinya anda akan memilih untuk hilangkan kuning bayi dengan cara ini. Jadi, apa tunggu lagi,terus order DI SINI

Anda juga layak mendapat KONSULTASI PERCUMA dari saya untuk setiap pembelian dari saya.

Nasriah Ashikin
Shaklee ID : 881959
SMS/Whatsapp : 012 9553405
Email : nasriaheid@gmail.com






No comments:

Post a Comment