Cara Terbaik Hilangkan Senggugut dengan Cepat, Mudah & Berkesan

          Bila sebut je 'period' atau datang bulan..ramai dikalangan golongan wanita trauma kerana kebanyakkan dari mereka mengalami masalah senggugut/ 'period pain'. Paling tidak,setiap wanita akan mengalami sekurang-kurangnya sekali sakit senggugut. Ada senggugut yang mungkin boleh di tanggung dan ada juga sakit senggugut yang melampau hinggakan perlu mengambil ubat tahan sakit untuk hilangkan senggugut.

          Tapi sampai bila kita nak bergantung pada ubat tahan sakit setiap kali senggugut menyerang?? Pengambilan ubat tahan sakit secara berterusan untuk hilangkan senggugut boleh memudaratkan kesihatan dan juga badan kita. Risiko kerosakan hati merupakan kesan buruk dari pengambilan ubat tahan sakit secara berpanjangan.



          Tapi adakah cara lain yang lebih selamat untuk mengurangkan atau menghilangkan sakit senggugut ni?? Ada beberapa cara yang cepat,mudah dan berkesan untuk hilangkan senggugut ni..selain dari bertungku, berbaring dalam keadaan terlentang semasa senggugut,pengambilan vitamin B-Complex juga dapat membantu menghilangkan senggugut. B-complex dapat membantu menenangkan sel-sel dalam badan kita. 

         
Source : www.theperiodvitamin.com

          
          
         Ini adalah peluang untuk anda bebaskan diri dari bahaya pengambilan ubat tahan sakit. Jom hidup dengan lebih sihat tanpa risiko yang tersembunyi. Untuk cara terbaik hilangkan senggugut dengan cepat,mudah & berkesan, anda boleh order terus DI SINI

          
Nasriah Ashikin
Shaklee ID : 881959
SMS/Whatsapp : 012 9553405
Email : nasriaheid@gmail.com

1 comment: