OmegaGuard Shaklee : Vitamin Untuk Jantung & Otak

   Semua tahu jantung merupakan salah satu aset terpenting yang dimiliki oleh setiap orang. Tapi, dek kerana kehidupan moden sekarang ni, ramai dari kita mula leka untuk menjaga jantung sebaik mungkin. Pola pemakanan kurang sihat,pengambilan makanan segera antara salah satu penyumbang terbesar terhadap masalah jantung.

   Bukan saja kat Malaysia, malah penyakit jantung ini merupakan salah satu punca utama kematian di dunia. Jadi, marilah kita bersama manjaga jantung kita agar tidak manjadi sebahagian dari penyumbang kematina dari punca masalah penyakit jantung. Senaman teratur,pengurusan emosi yang bijak, diet rendah kolestrol dan lemak dan pengambilan makan yang bernutrisi seimbang merupakan antara langkah kearah menjaga jantung sihat.

   Bagaimanakah OmegaGuard Shaklee berfungsi?

  OmegaGuard membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulan, deangan spektrum penuh bergred farmaseutikal.

  Satu penyelidikan menunjukkan bahawa pengambilan asid-asid lemak omega-3 seperti EPA dan DHA dapat mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. Penyelidikan juga menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal. Selain dari itu juga, omega-3 dapat memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi otak.

Minyak ikan terbaik di Dunia.

  OmegaGuard  Shaklee mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA,DHA,ALA dan lain-lain lagi. EPA dapat menyihatkan jantung dan sendi,DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi-fungsi otak. Satu hidangan OmegaGuard menyediakan 990mg asid lemak omega 3.

Ultratulen dan Bergred Farmaseutikal.

  OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprieti tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.

Jadi,tunggu apa lagi,dapatkan OmegaGuard Shaklee hari ini. Bulan Februari ni,OmegaGuard ade promosi,rugi klau tak beli sekarang...Benda baik tak elok di tangguh-tangguhkan...


*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Jika anda ada Sebarang Pertanyaan,konsultasi dan pesanan jangan segan untuk hubungi saya di :

No comments:

Post a Comment