'Optimum Nutrition' untuk seisi keluarga

            Tercari-cari suplemen yang sesuai untuk seisi keluarga?? Sekarang ni agak susah nk cari vitamin yg boleh diambil @ consume oleh seisi keluargakan,yang boleh memberikan 'Optimum Nutrition' kepada ahli kelurga anda? Tambah-tambah sekarang ni bulan puasa plak..bg anak-anak yang baru belajar puasa tu,tentu lemah longlai je menjelang tengahari. Dah la sekarang ni cuaca agak tidak menentu..kejap panas,kejap hujan..kemungkinan diserang demam @ selsema agak tinggi..

             Apa kata ibu2 atau bapa2 cuba Set Mighty 3 Gems dari Shaklee. Kenapa Set Mighty 3 Gems??? Jom kita sama2 tengok macamana Set Mighty 3 Gems boleh memberikan Optimum Nutrition kepada keluarga anda..

           Set Mighty 3 Gems ni terdiri daripada :


Energizing Soy Protein (ESP)

- ESP merupakan Protein soya yang berkualiti tinggi
- merupakan sumber protein lengkap dengan 9 amino asid penting yang tak boleh dihasilkan oleh badan & sukar diperolehi dalam diet seharian.
- ESP juga dapat membantu kita kekal bertenaga sepanjang hari. Pengambilan makanan berprotein tinggi di waktu sahur boleh membantu mengurangkan rasa lapar lebih lama kerana :-                   kadar pencernaan & penyerapan protein adalah lebih lama berbanding makanan tinggi karbohidrat. Malah, sumber protein yang baik juga akan bantu menyerap kolesterol, mencantikkan kulit serta menganjalkan payudara. Secara tak langsung,boleh la kita ber'cantik-cantik' di Hari Raya nanti (^-^)
- ESP juga dapat membantu membina tubuh kanak-kanak.


PERFORMANCE DRINK

- Sangat menyegarkan (berperisa oren)
- Pada masa yang sama membantu mengelakkan dehidrasi, dan mengawal paras cecair di dalam badan sepanjang berpuasa.
- Setelah berbuka pula, Performance Drink bantu anda untuk menambah semula tenaga. Pasti anda akan kekal ceria sepanjang puasa jika diamalkan sebelum tidur & sewaktu sahur.

MEALSHAKES

- Berperisa Vanilla ( bg saya  mmg sangat lazat dan sedap)
- sangat sesuai untuk kanak-kanak( anak saya memang menyukai mealshakes)
- Multivitamin & multimineral, yang dilengkapi dengan sedikit protein & fiber. Sesuai bagi anda yang berasa sukar untuk menelan pelbagai jenis vitamin/ suplemen di sepanjang bulan Ramadhan ini. Fiber membantu sistem penghadaman berfungsi dengan baik, serta membuatkan anda berasa kurang lapar lebih lama.
- Bancuhkan dengan apa sahaja minuman kegemaran anda, dan anda boleh kongsikan khasiatnya seisi keluarga!

      Set Mighty 3 Gems ni bukan sahaja lazat..malah dapat membekalkan Nutrisi yg optimum / 'Optimum Nutrition' untuk keluarga anda.. Tak rugi mencuba..Sebagai Ibu Bapa yang prihatin,semestinya inginkan yang terbaik untuk seisi keluarga kan??


Ingin tahu dengan lebih lanjut@ ada pertanyan??? Hubungi kami di nasriaheid@gmail.com, atau SMS ke 012-9553405 (Shikin / Nas) untuk maklumat lanjut. Jom Like Fan page Sufi's Secret untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini!!!

* DISCLAIMER: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

No comments:

Post a Comment