Kulit Cantik Di Hari Raya



     Raya dah dekat..mesti semua org nk nampak cantikkan..yelah,berat badan pun dah berjaya diturunkan..ape kata,sambil2 menjaga berat badan,kita selarikan dgn penjagaan kulit juga..memiliki kulit cantik, bersih sempurna tanpa cela adalah idaman semua org..terutamanya wanita. Tapi ,bagi mereka yg mempunyai masalah jerawat,jeragat dan parut di kulit tentunya tercari2-cari kaedah atau cara yg paling efektif untuk menyelesaikan masalah mereka.  Ada cara paling asas yang perlu setiap org tahu untuk mendapatkan kulit cantik.
Remajakan kulit dari dalam
     Air merupakan asas kepada kecantikan dan kesihatan badan. Minum sekurang-kurangnya lapan gelas air kosong setiap hari (saya biasakan minum at least 3 liter setiap hari),


           Kulit yang cantik juga memerlukan pemakanan yang seimbang teruamanya perbanyakkan pengambilan buah-buahan (buah2 sitrus dapat membantu mengurangkan masalh jerawat). Buah-buahan dan sayuran mengandungi antioksida yang diperlukan kulit dan kaya vitamin seperti teh hijau, soya, vitamin A, B, C, dan E yang sangat baik untuk kesihatan dan ketegangan kulit supaya kelihatan muda.


Gunakan pelembab antioksi dan yang diperkaya dengan vitamin pada waktu malam
     Waktu tidur merupakan waktu terbaik untuk mengembalikan semula kelembapan kulit dengan pelembap yang mengandungi antioksida dan vitamin yang tinggi. Kajian menunjukkan bahawa kulit berada pada keadaan yang terbaik pada waktu malam untuk menyerap kandungan aktif yang terdapat pada produk penjagaan kulit.

Nak tahu cara yang lebih senang untuk mendapatkan kulit cantik?
Jom cuba Set Skincare Shaklee. Set ini mengandugi vitamin-vitamin hebat untuk kulit cantik B Complex, Vitamin C dan Vitamin E.




B Complex: B for Beauty. Riboflovin juga dikenali sebagai B2 membantu mendapatkan kulit yang berseri dan rambut yang sihat.

Vitamin C: Anti oksida yang baik yang melindungi sel. Vitamin C adalah asas penting dalam penghasilan kolegen. Vitamin C membantu dalam proses pemulihan kulit terutama apabila tercedera.
Vitamin E : Anti oksida yang baik dan sangat powerful dalam penjagaan kulit. Mampu mencerahkan parut dan memulihkan luka. Melembabkan kulit juga mengurangkan kedutan.

Nak testimonial set Skincare ni? Saya share kisah
Beeha di bawah.
segalanya bermula secara serius bila mak saya tegur muka saya dah naik kusam dan tak bermaya, tak berseri..(semuanya takkk belaka..huaaa)..mak pesan (as usual) kena jaga penampilan utk suami padahal saya baru anak satu..sibuk, tak de masa bukan ukuran..mak cepat aje suh saya ambik any types of supplements utk kulit or makan ape2 for my body, energy dan yg penting dari dalaman..sbb saya selalu letih aje..masa tu kalut dok cari cermin belek muka sendiri (baru perasan dah lama tak tgk cermin ehehee) mmg betul mak kate..
kusam, xde seri dah, bwh mata gelap, dan yg penting saya sendiri tak de feel nak tgk muka sendiri...saya tak de hati nak cuba supplement dari farmasi sbb saya ade gak makan EPO dan vitamin C kat farmasi tp xde effect lgsg..so nak dijadikan cerita, saya jumpa di blog, saya ambik masa agak lama study ..berhari2 utk dapatkan keyakinan utk beli trial set D..mcm2 saya email..alhamdulillah, trial set D saya makan..2 minggu pas tu saya perasan kulit saya mula moist, lembab..masa tu laaa nak tambah ESP sbb teruja dgn kesan Shaklee atas saya..keberkesanan ESP tak perlu laa saya nak cite lg..dan sbb tu ESP mmg antara yg HOT kat Shaklee..
Kalau anda dah teruja dengan tips kulit cantik moden dan ringkas, sila hubungi saya untuk mendapatkan set skincare anda pula! Tambahan Energizing Soy Protein untuk kesan yang lebih baik.


kredit to :www.mysupervitamins.com


No comments:

Post a Comment