ProSante-Revitalizing Shampoo




ProSante-Revitalizing Shampoo

Untuk membersih dan  mengembalikan alunan serta sinaran rambut sihat


    ProSante Revitalizing Shampoo ni merupakan shampoo yang mengandungi sistem Pembersihan Patent-Pending. Ia diformulasikan dengan protein berasaskan sayuran dan Humectant. Kedua-dua bahan ni memang penting bagi memelihara kutikel rambut yang sihat.

Comelkan kalau bertudung...
^_^
        Bagi wanita bertudung,penjagaan rambut dan kulit kepala bukan perkara yang mudah. Dari kulit kepala hinggalah ke hujung rambut,semuanya perlu dijaga rapi. Kalau tak,bila pakai tudung,mula la tak selesa,gatal sana sini..tudung senget benget,masalah kegatalan kulit kepala,kelemumur,kulit kepala dan rambut berminyak , banyak lagi la masalah yang akan timbul..Tu tak kira dengan rambut berbau hapak lagi...memang mimpi ngeri la. Yang tak bestnya,kalau rambut mula berbau,kawan-kawan pun mula la tak nak dekat...Sedihkan...memang banyak kesan rambut dan kulit kepala tidak sihat ni... 

         ProSante Revitalizing Shampoo ni memang sangat sesuai digunakan bagi wanita bertudung.Tapi wanita tak bertudung pun boleh pakai jugak. Yang suka g buat rambut,dandan rambut,kaler rambut pun sesuai jugak..Tapi kenapa saya kata  ProSante Revitalizing Shampoo ni sesuai untuk wanita bertudung??? Haaa..sebab formulasi Humectant dan protein dapat membantu mengimbangi kelembapan kulit kepala,bukan buat kulit kepala berminyak ye...Kedua-dua bahan ini juga dapat membantu mengurangkan rambut kusut,secara tak langsung membuatkan rambut jadi lebih bermaya dan berkilau.

        Dengan menggunakan  ProSante Revitalizing Shampoo secara konsisten dan berterusan, ia dapat menjadikan rambut :

  • Bersih-  ProSante Revitalizing Shampoo dapat menanggalkan minyak berlebihan,kotoran,serta sisa   produk dandanan pada kulit kepala dan rambut.
  • Rambut lebih kuat -  ProSante Revitalizing Shampoo tidak menghilangkan kelembapan penting pada kulit kepala,jadi kutikel rambut sentiasa dalam keadaan bersih dan lebih kuat..jadi secara tak langsung ia dapat menahan kerosakan walaupun dalam keadaan basah.
  • Beralun -  ProSante Revitalizing Shampoo merupakan shampoo yang anti statik serta tidak mengeringkan rambut. Ia juga membantu mengekalkan flex juga daya tahan semulajadi.



  • Menyegarkan- Bau  ProSante Revitalizing Shampoo sememangnya sangat menyegarkan.Ia tidak terlalu kuat juga tidak terlalu lembut. It's just nice...haruamannya memang semulajadi. Selain daripada haruman yang sangat menyegarkan,shampoo ini juga mengandungi Scalp Health Complex bagu tujuan melembabkan dan menenangkan. Scalp Health Complex juga turut membantu kulit kepala rasa lebih selesa.
    

        Sememangnya banyak perubahan yang saya rasa bila menggunakan ProSante Revitalizing Shampoo ni. Saya ni jenis tidak bersikat selepas mandi.Bila rambut kering baru saya sikat rambut. Sebelum ni,dengan shampoo lain,bila saya sikat rambut je,penuh sikat dengan rambut gugur dan putus. Tak yah cerita rambut atas bantal lagi..rasa macam orang sakit lukemia dah (pengaruh tv la ni..kikiki). Kat dalam rumah tak yah citer la..setiap ceruk penjuru mesti ade khazanah rambut gugurku. Sampai suami saya pernah bawa saya jumpa pakar kot-kot ade masalah lain. 

       Tapi, Alhamdulillah,dah guna ProSante Revitalizing Shampoo ni,rambut gugur dah kurang. Nak pakai tudung pun rasa yakin jer..Nak belit tudung macam-macam pesen pun dah tak de masalah. Ye la,tak nak la cantik fizikal je,bergaya sakan, tapi bila dekat bau hapak..huhuhu...haru...Yang paling best,masa sikat rambut   memang nampak ketara rambut yang ada kat sikat. Walaupun sikat rambut masa rambut dah kering,Alhamdulillah, dah tak tersangkut sangat dah,sebab rambut jd licin dan tang kusut pun dah kurang...

Pertanyaan,konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di :

Nasriah Ashikin Mat Nadzir

No comments:

Post a Comment