B- Complex Shaklee - Untuk Ketenangan Sel Badan



      Ramai yang tak tahu, antara vitamin yang terpenting untuk badan kita adalah Vitamin B. memang banyak vitamin  terdapat di pasaran...Pelbagai jenama.. Kita sebagai pengguna hanya memilih yang terbaik untuk diri kita.
     Adakah kita mendapat vitamin B yang mencukupi setiap hari? Tekanan hidup,alkohol dan pengambilan preskripsi ubatan yang berunsurkan dadah berupaya meningkatkan risiko pengurangan vitamin b dalam badan kita.

     Vitamin B penting untuk keseluruhan fungsi tubuh yang baik sama ada dari segi kesihatan jantung, sintesis DNA,menguruskan tekanan apa lagi dalam membina tenaga metabolisma. Kajian terbaru membuktikan bahawa vitamin B berupaya meningkatkan penglihatan mata dan sistem pernafasan. Kekurangan vitamin B juga boleh menyebabkan prestasi badan merosot dan tidak berfungsi dengan baik.

   Bagaimana untuk memilih Vitamin B yang Tepat

      Shaklee B- Complex mengandungi kesemua 8 jenis vitamin B yang diperlukan oleh tubuh kita, yang mana kesemua vitamin-vitamin ini amat diperlukan oleh tubuh kita bagi menggantikan nutrisi Vitamin B yang hilang dan bagi membantu menguatkan jantung,paru-paru dan organ-organ penting yang lain.


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment